Smrk- najwyższy szczyt Gór Rychlebskich

Liczba punktów GOT: 18
Czas wycieczki: październik 2017
Trasa wycieczki
Wolny dzień w środku tygodnia najlepiej spędzić w górach. Wiem o tym ja i Natalia. Tym razem nasze kroki kierujemy w kierunku Gór Rychlebskich. Startujemy w Horni Lipovej, skąd ruszamy wkierunku Leśnego Baru. Jest to naprawdę niesamowite miejsce. Samoobsługowy bar, w którym można znaleźć coś dla siebie, od jedzenia, poprzez napoje, a także alkohole. Za wszystko płaci się do skarbonki. Dalej ruszamy w kierunku Tri Studanky. Do tej przełęczy wiedzie ciągle droga asfaltowa. Po drodze mijamy tzw. Horny Bar- trochę uboższą wersję Leśnego Baru. Z Tr Studanky już tylko 15 minut i byliśmy na najwyższym szczycie Gór Rychlebskich- Smrku. Z powrotem po dojściu do Tri Studanky przechodzimy "na skróty" w kierunku Lesnego Baru. Jednak trochę się pogubiliśmy i ostatecznie zeszliśmy komuś wprost do ogródka, już w Horni Lipova.

Leśny Bar

Widok z Horny Bar

Na szczycie Smrk

Z powrotem przedzieramy się na skróty